Vizitatori online

Invisible

marți, 24 august 2010

Briose cu ciocolata



Fiică-mea tot îmi cerea de cateva zile: să îi fac brioşe! să îi fac brioşe! Asa ca n-am avut încotro! Cumpărasem forme de brioşe mai demult, dar nu le folosisem încă. Am cautat o reţeta şi am folosit-o pe cea mai simpla: brioşe cu ciocolata, întrucât fiică-mea nu se satura niciodata de ciocolată!
Am folosit:
1. 250 g faină
2. 300 g iaurt
3. 100 g ciocolată
4. 1 praf de copt şi 1 plic de zahăr cu scorţişoară
5. 125 g zahăr
6. 80 ml ulei
7. 1 ou.

Zahărul, iaurtul, oul si uleiul se omogenizează bine într-un bol, cu mixerul sau cu un tel, după care se adaugă făina în ploaie şi praful de copt. Se amestecă bine.
Va rezulta un aluat moale, care curge, iar în acest aluat se adauga ciocolata dată pe răzătoare, omogenizând uşor.
Se pregătesc formele de brioşe, ungandu-le cu putin ulei si asezând în ele coşuleţele speciale din hârtie pentru brioşe. Umplem formele cu aluat în procent de 3/4, turnând uşor sau folosindu-ne de o lingură. Se introduc în cuptorul preîncălzit la 160 grade şi se coc la foc mic aproximativ 25-35 minute, până când s-au rumenit bine brioşele.
Rezultă 12 brioşe pufoase şi gustoase! Aroma de scorţişoară le dă o tentă sărbătorească, aducându-ne aminte de turta dulce făcută de Crăciun.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu