Vizitatori online

Invisible

vineri, 27 august 2010

Casa noastra cea de toate zilele...

Să ştiţi - dacă vă interesează în mod special :), că aşa cum sunt pasionată de prăjiturit, am o adevărată pasiune şi pentru amenajările interioare. Ceea ce văd pe net de la un timp încoace, m-a "îmbolnăvit" pur şi simplu. De aceea m-am gândit să împart şi doamnelor care vizitează acest blog ceea ce găsesc eu mai interesant, legat de acest subiect.
Eu intenţionez să îmi renovez casa şi visez "cai verzi pe pereţi" după cum s-a exprimat cineva, fara să iau în calcul şi cheltuielile pentru refacerea casei, dar eu continuu să visez! În fond, nu deranjez pe nimeni, nu cheltuiesc bani şi îmi face pur şi simplu plăcere!
Plecând de la ideea că stilul în care este amenajată locuinţa noastră ne reflectă personalitatea şi că toate detaliile contează, eu nu îmi permit să dau sfaturi, neavând o pregătire în domeniu, ci vă arăt doar ce îmi place şi ceea ce ar putea să vă inspire şi pe dumneavoastră.
Pentru început, vă propun câteva interioare, plăcute şi calde, ceea ce pentru mine ar putea reprezenta cu adevărat ideea de "cămin". După cum vedeţi, în mintea mea există un element central al casei: living room-ul, locul de întâlnire al întregii familii, care trebuie să aibă musai un şemineu (ce ne-am mai americănit!) şi canapele comode. Eu ma dau greu dusă de acasă, aşa că pentru mine confortul casei mele este foarte important! Vizionare plăcută!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu