Vizitatori online

Invisible

sâmbătă, 21 august 2010

Ciulama de pui cu ciuperci


Noi gatim destul de des ciulama de pui cu ciuperci, fiind un preparat rapid si foooooarte gustos, minunat pentru cina!!!! Prietenii nostri il apreciaza si il solicita in mod constant atunci cand organizam o masa ad-hoc. Pentru acest fel savuros de mancare avem nevoie de:

1. 3-4 pulpe de pui
2. o punga de ciuperci feliate de 400-450 g (eu sunt absolut indragostita de ciuperci, si in special de cele de la Vita Star, care sunt foarte gustoase)
3. 1 l supa de pui
4. 2-3 linguri de faina
5. 1 cub concentrat de pui
6. 1-2 linguri de ulei.
Procedam astfel:
- fierbem carnea de pui in apa cu sare, spumam supa si o lasam la racit (supa trebuie sa fie rece cand o folosim pentru ciulama)
- dupa ce s-a fiert carnea, o dezosam si o desfacem in fasii
- intr-o cratita punem uleiul la incins si adaugam faina in ploaie, amesteacand energic cu un tel.
Faina se va strange si va forma cocoloase. Acesta este momentul in care incepem sa turman supa de pui (cam 1 cana de lichid), amestecand tot timpul.
- adaugam si ciupercile, si continuam fierberea la foc mediu. Continuam sa adaugam toata supa.
- fierbem ciulamaua pana se leaga ca smantana, mestecand din cand in cand.
- adaugam si cubul de pui si sare, daca o dorim mai sarata (eu nu mai adaug sare deoarece este mai gustoasa asa).
- in final adaugam si fasiile de carne de pui, si dupa inca un clocot sau doua, stingem focul.
Si pentru ca asa o minunatie nu merge cu paine, noi fiind si mamaligari din familie, am facut si o luna plina frumoasa, din malai. Am avut nevoie de:
1. 1 cana malai
2. 3 cani apa
3. 2 linguri ulei
4. sare.
Am pus pe foc apa cu sarea si uleiul. Cand a ajuns la punctul de fierbere, am adaugat malaiul in ploaie, amestcand cu un tel, pentru a nu se forma cocoloase. Am fiert mamaliga 4-5 minute (daca avem malai grisat, daca nu: 5-8 minute), pana s-a legat bine.
Se serveste fierbinte si este un deliciu total! Pofta buna!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu