Vizitatori online

Invisible

sâmbătă, 14 august 2010

Masina - minune de facut paine









Buna la toata lumea!
Sunt foarte bucuroasa si doresc sa va impartasesc si voua motivele pentru care traiesc aceasta stare pozitiva. Sunt bucuroasa ca un copil care a primit jucaria preferata, pentru ca de doua zile sunt fericita posesoare a unei masini de facut paine, pe care am si incercat-o, si de care sunt foarte incantata! Am gasit un nou model, de la Philips, care a scos pentru prima data pe piata o astfel de masina. Eu am renuntat sa mai consum paine, insa am avut intotdeauna o problema cu aluaturile dospite (nu am indemanare in a le framanta) si un handicap clar in a framanta aluaturi pentru gogosi, pizza, paine sau altele. Asa ca mi-am pus in gand sa achizitionez un astfel de aparat, pentru ca imi place sa fac prajituri si cocaturi cat mai home made pentru copiii mei.
Hai sa va povestesc: am gasit masini de facut painea de la Philips si Mulinex. Stiu ca si Mulinex este o marca serioasa, insa eu am un adevarat cult pentru marca Philips, care nu m-a dezamagit niciodata, indiferent de produs. Asa ca am ales, evident, Philips. Am adus masina acasa si, desi era tarziu, am pus-o la treaba. A facut o paine la un program rapid, care insa nu a crescut decat putin si nu s-a copt bine, desi era mai gustoasa decat cea din comert. S-a mancat imediat, oricum. Studiind manualul de folosire a masinii, am realizat ca am gresit noi. Am incercat cu o noua paine. Rezultatul a fost similar. Dezamagiti, desigur, am schimbat faina, folosind una mai buna si programul masinii, caci noi nu o setasem corect. Dupa aceste aventuri si multe ocoluri in jurul masinii care isi vedea harnica de treaba, am obtinut in sfarsit o paine cum ne-am dorit, crescuta frumos, coapta uniform si cu o crusta crocanta minunata. O adevarata incantare.
A doua zi am facut cozonac cu aceasta masina, pentru ca are si un program de framantare a aluatului. Cozonacul a iesit crescut frumos, pufos si gustos, de m-am mirat si eu, intrucat era prima data cand faceam cozonac.
Asadar, fara a face reclama nimanui, va sfatuiesc dragi gospodine ca, in masura in care va permite bugetul, sa va achizitionati o masina de facut paine, indiferent de model, pentru ca toate functioneaza pe acelasi principiu. Merita investitia, va garantez!
In loc de explicatii sterile, va ofer cateva poze:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu