Vizitatori online

Invisible

luni, 2 august 2010

Masti de fata din produse naturale




In prezent, industria cosmeticelor este suprasaturata de produse diverse, care insa contin foarte multi compusi chimici, ce uneori pot oferi efectul invers celui dorit de noi. Eu am avut o experienta extrem de neplacuta cu un gel-contur pentru ochi, care, dupa ce l-am folosit seara, a doua zi m-am trezit desfigurata, cu pielea arsa si tumefiata in jurul ochilor, parca as fi fost un monstru mutant. Am fost atat de speriata incat am renuntat definitiv la produsele din comert, iar in prezent folosesc o crema de fata preparata in casa de o buna prietena de a mea, crema ce are ca baza untura de porc, si care este foarte hranitoare, ridurile mele estompandu-se in timp datorita acestui produs. Acum sunt dependenta si total multumita de aceasta crema, si nu stiu ce m-as face daca nu as mai avea-o!
Am convingerea ca produsele naturale sunt cele mai benefice pentru frumusetea si sanatatea noastra, produse pe care le gasim in bucatarie si care pot face diferenta substantial si in portofel.
Iata cateva masti de fata dintr-un singur ingredient, fiecare dintre ele potrivite unui anumit tip de ten, unei anumite probleme si cu alte calitati:

1. MIERE
Pentru ten: normal si gras
Contine: antioxidanti
Lupta impotriva: alergiilor, umflaturilor, petelor rosii, cicatricilor
Masca
Foloseste o bucata de tifon inmuiata in apa fierbinte si tamponeaza usor tenul, pentru a deschide porii. Pune cu varful degetelor mierea, masand usor pana se lipeste de piele si lasa-o sa actioneze 20 de minute. Clateste bine cu apa calduta.

2. GALBENUS DE OU
Pentru ten: uscat
Contine: vitamina D, acid oleic si linoleic
Lupta impotriva: exfolierii inestetice a pielii
Masca
Un singur galbenus de ou este indeajuns. Bate-l cu o furculita si intinde-l pe fata si gat. Lasa-l sa actioneze timp de 30 de minute si clateste bine cu apa calduta.

3. ALBUS DE OU
Pentru ten: normal, uscat
Contine: peste 40 de proteine
Lupta impotriva: ridurilor
Masca
Bata cu un tel albusul de ou pana ce devine spuma. Aplica-l usor pe fata. Asteapta pana ce se usuca si clateste cu apa din abundenta.

4. STRUGURI
Pentru ten: normal, uscat, gras
Contine: antioxidanti
Lupta impotriva: radicalilor liberi care imbatranesc pielea
Masca
Cumpara struguri mari si zemosi. Cei rosii sunt mai bogati in antioxidanti. Pune 8-10 boabe in blender si fa-le pasta. Aplica pe fata si lasa sa actioneze 20 de minute. Clateste bine.

5. BANANA
Pentru ten: normal, uscat, gras
Contine: vitamina B6, vitamina C, potasiu
Lupta impotriva: cearcanelor
Masca
Paseaza o banana bine coapta si aplic-o usor pe piele. Clateste bine dupa 20 de minute cu apa calduta.

6. ULEI DE MASLINE
Pentru ten: normal, uscat
Contine: antioxidanti, acid oleic
Lupta impotriva: cearcanelor, inflamatiilor, razelor solare
Masca
Aplica ulei de masline pe fata si lasa sa actioneze cel putin 2-3 ore, chiar toata noaptea. Este excelent si pentru buze crapate. Il poti aplica pe buze si cand iesi din casa pentru a le proteja de efectele mediului.

7. AVOCADO
Pentru ten: normal, uscat, gras
Contine: potasiu, vitamina B, E si K
Lupta impotriva: bacteriilor
Masca
Paseaza un avocado bine copt si aplica usor pe piele. Clateste bine dupa 10 de minute cu apa calduta.

8. LAPTE
Pentru ten: normal, uscat, gras
Contine: potasiu, vitamina A, D, B12 si K, calciu
Lupta impotriva: bacteriilor, radicalilor liberi care imbatranesc pielea
Masca
Inmoaie in lapte un tampon de bumbac si tamponeaza usor fata. Lasa sa actioneze pana ce simti ca te strange pielea. Clateste bine cu apa calduta.

La un moment dat am avut o tentativa de a deveni cosmetician, dar nu am finalizat-o, din pacate. Cu toate acestea, imi place ideea de a putea sa imi ingrijesc si singura tenul. Sper sa va foloseasca aceste ponturi! Si nu uitati fetelor... consumati multa apa sau ceai, chiar si fortat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu