Vizitatori online

Invisible

luni, 30 august 2010

Mic dejun a la Kremlin


Ok, deci vă prezint un experiment ... Zilele trecute am văzut la ştiri un bucătar, care prezenta micul dejun al conducătorului poporului rus (acesta consta dintr-o felie de pâine prăjită în unt, cu un ou ochi în mijloc). M-a amuzat ideea de cât de simplu este acest mic dejun, dar mai mult din curiozitate am încercat să văd ce gust atât de special are pâinea în cauză.
Avem nevoie de:
1. O felie zdravănă de pâine (neagră am folosit eu)
2. Unt cât o nucă
3. 2 ouă
4. Şuncă ţărănească (sau bacon).
Procedăm astfel:
- încingem o tigaie şi topim untul
- scobim felia de pâine la mijloc, astfel încât să încapă cele două ouă ochiuri
- prajim painea în unt pe ambele parţi, după care spargem ouălele în lăcaşul din felia de paine
- scoatem felia de paine pe o farfurie şi prăjim câteva felii de şuncă, astfel încât să rămână crocante.
- ornăm micul dejun astfel gătit cu legumele preferate, şi servim cu mare pofta.
Dacă nu ar fi ieşit ceva foarte gustos, nu recomandam această reţetă, mai ales că pozele nu sunt chiar artistice. Copiii mei au devorat însă felia de pâine cu ou şi mi-au cerut alta. Această pâine în unt a ieşit crocantă şi foarte bună la gust. Eu am presărat şi brânză, întrucât îmi place foarte mult.
Este ceva rapid, care merită încercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu