Vizitatori online

Invisible

vineri, 6 august 2010

Pizza ultrarapida







Vara aceasta am servit pe litoral, la Spring Time, una dintre cele mai bune pizza pe care le-am gustat vreodata. Aceasta era facuta in 11 min. (realmente), cu blat precopt. Desi am strambat din nas la inceput, cand a trebuit sa comand pizza (fiul meu Antonio fiind innebunit dupa acest produs), considerand ca este un produs prefabricat de proasta calitate, dupa ce am gustat-o am ramas impresionata si am mai comandat in plus, desigur. Ulterior am gasit blat precopt si am cumparat mai multe bucati pentru ziua lui fiu-miu, pentru a economisi timp. A fost ok acest tip de blat, desi tot cel facut in casa este mai savuros. In criza de timp, este o solutie salvatoare.
Avem nevoie de ce gasim prin casa, dupa gustul fiecaruia:
1. Blaturi de pizza (cate doriti)
2. Cascaval
3. Mezel (salam, sunca presata, carnaciori, etc.)
4. Legume: ciuperci feliate din conserva , rosii si ardei gras, feliate
5. Ketchup (dulce sau picant, dupa preferinta).
Procedura este cat se poate de simpla: blatul se unge cu ketchup, dupa care se aseaza ingredientele: ciupercile, mezelul, ardeiul, rosiile iar la sfarsit, cascavalul (care poate fi cat mai mult). Se da pizza la cuptor 8-10 min. (asa scrie pe ambalajul de blat), dupa care se scoate si se serveste calda, dar este buna si rece. A fost un succes culinar, care nu a presupus un efort real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu