Vizitatori online

Invisible

vineri, 20 august 2010

Vasul de bain-marie

Buna! Vreau să va recomand astăzi minunatul vas de bain-marie STABIL, de la IKEA. L-am achiziţionat în urmă cu puţin timp, l-am încercat de mai multe ori şi vă spun sincer, sunt mai mult decât încântată. Până acum mă chinuiam să topesc ciocolata în diverse alte vase, mai mari sau mai mici, care nu aveau stabilitate si în plus pierdeam o grămadă din cantitatea de produs topită, datorită formei nepotrivite.
Nu, nu fac reclamă la nimeni, numai că am citit pe un forum de acest vas, pe care îl recomanda o altă gospodină, şi văzându-l în stoc pe Ikea on-line, am hotărât imediat să îl cumpăr. Sunt foarte mulţumită de acest produs, aşa că vreau să dau acest pont şi altor gospodine.
Aşadar, vasul se numeşte STABIL, are capacitate de 1 l, este fabricat din oţel inoxidabil, nu costă decât 15 RON, iar vestea cea mai bună este aceea că vasul este încă în stocul magazinului Ikea. Vă recomand cu căldură să îl achiziţionaţi deoarece nu veţi regreta nicio clipă!
Câteva poze:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu