Vizitatori online

Invisible

luni, 27 septembrie 2010

Pui cu bere la cuptor



Acest delicios pui este foooooarte simplu de preparat (mai simplu nu stiu cum ar putea fi!) şi absolut delicios! Trebuie să îl încercaţi, deşi sunt sigură că multă lume a făcut-o deja.
Avem nevoie de:
1. câteva pulpe de pui (eu am avut 8 buc.)
2. 1-2 căni de bere
3. condimente pentru carne de pui, ori amestec de: sare, piper şi boia de ardei.
Procedăm astfel:
- spălăm şi curăţăm carnea, după care o aşezăm într-o tavă, nu foarte largă;
- presărăm peste carne condimentele, iar apoi turnăm în tavă berea, care trebuie să acopere aproape puiul;
- dăm tava la cuptorul bine încins şi frigem puiul la foc mare aproximativ 1 oră (până ce berea scade de tot iar carnea este bine pătrunsă);
- servim puiul cald, cu garnitură de ce avem la îndemână. Eu am facut un piure din cartofi, ţelină şi morcov (reţeta o găsiţi la secţiunea "Garnituri"). De asemenea, am servit puiul şi cu o salată, aceasta fiind salata de crudităţi cu susan (reţeta este la "Salate diverse").
Puiul astfel gătit este deosebit de fraged şi bun, bun de tot!! Poftă mare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu