Vizitatori online

Invisible

marți, 28 septembrie 2010

Ruladă cu cocos



Reţeta acestei rulade o am dintr-un număr mai vechi al revistei "Practic in bucatarie", şi este aşa de gustoasă încât o recomand şi eu mai departe. Are o consistenţă cremoasă şi merge de minune cu îngheţată.
În principiu, se face o foaie din biscuiţi zdrobiţi sau măcinaţi (eu i-am băgat într-o pungă mai groasă şi i-am zdrobit cu ciocanul de şniţele), amestecaţi cu o cremă din lapte, cacao şi zahăr, peste care se întinde o cremă din unt sau margarină şi cocos.
Pentru foaia de biscuiti aveţi nevoie de:
1. 200-250 ml lapte
2. 50 g cacao
3. 5-6 linguri de zahăr
4. 400-500 g biscuiţi (cu cacao sau nu), care pot fi Picnic, că sunt mai sfaramicioşi.
5. 1 esenţă de rom.
Procedăm astfel:
Se fierbe laptele cu zahărul şi cacaoa până ce dau în clocot, se ia vasul de pe foc şi se adaugă biscuiţii daţi prin masina de tocat, amestecând până se omogenizează.
Adăugăm esenţa de rom şi lăsăm biscuiţii să se răcească.
Întindem compozitia pe o folie de plastic.
Pentru crema de cocos avem nevoie de:
1. 1 pachet de unt sau de margarină Unirea sau Rama pentru prăjituri
2. 100 g nucă de cocos
3. 5-6 linguri zahăr pudră.
Untul foarte moale îl amestecăm bine cu zahărul pudră, apoi adăugăm nuca de cocos şi amestecăm până se omogenizeaza bine.
Întindem crema peste foaia de cacao (puteţi folosi şi două banane, aşa cum am făcut eu, deşi reţeta originală nu prevede asta), apoi o rulăm cu grijă, după care dăm prăjitura la frigider.

A doua zi puteţi desface folia de plastic şi presăra nucă de cocos, după care o tăiaţi cu grijă.

Este o ruladă foarte simplu de preparat şi foarte bună! Merită încercată!
Mai jos aveţi varianta cu banană, această combinaţie fiind foarte fericită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu