Vizitatori online

Invisible

miercuri, 30 iunie 2010

Sa ma prezint...

Buna, prieteni! Ma numesc Ioana, am 34 de ani, un sot si doi copii minunati, o meserie care nu are nicio legatura cu arta gatitului, dar asta nu este o bariera in calea pasiunii mele! Sotul meu este un mare gurmand si un bucatar desavarsit, iar eu il suplinesc, fiind pasionata de prajiturit...
Urmaresc cu mare interes blogurile de acest fel, insa sunt nemultumita de faptul ca se folosesc prea multe ingrediente din substante sintetice, care poate ca sunt gustoase dar ne aduc prejudicii sanatatii, mai ales pentru copilasii nostri. Fetita mea, Sabina, inca de mica a avut o alergie la e-urile din produsele din comert, motiv pentru care eu am fost nevoita sa gatesc cat mai natural. Asta nu este rau, doar ca este din ce in ce mai greu sa gasim astfel de produse pe piata. Insa speranta moare ultima! Timpul meu este limitat, insa voi incerca sa postez retete simple, traditionale, pe care le pot folosi cu incredere, in special mamicile.
Sper sa reusesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu