Vizitatori online

Invisible

luni, 27 septembrie 2010

Piure de cartofi cu ţelină şi morcov



Piure de cartofi ştie toată lumea să facă (mai puţin eu, care, pentru prima data în viaţă, am intenţionat să prepar piure şi am fiert cartofii, după care am aruncat toată apa; i-am pasat dar nu înţelegeam de ce nu iese piureul, ci rămâne aşa, ceva uscat şi fără formă, pe care în final l-am aruncat la gunoi, fireşte! ei, dar de atunci am mai invatat!!) dar eu vă propun această varietate, pe care am văzut-o vizionând (non stop!) "Euforia Tv.". Un băieţaş adorabil ne-a dat reţeta următoare, pentru care avem nevoie de:
1. cartofi (1 kg sau mai puţin, depinde cât piure doriţi să iasă)
2. 1/4 ţelină mai mare sau 1/2 mai mică
3. un morcov
4. 30 g unt
5. 2-3 linguri smântână.
Procedăm simplu:
- curăţăm şi spălăm legumele, după care le tăiem cubuleţe;
- fierbem legumele în apă cu sare aproximativ 20-30 de minute;
- după ce au fiert, aruncăm apa;
- pasăm bine legumele iar apoi adăugăm untul şi smântâna;
- amestecăm bine şi asezonăm cu sare şi piper.
Să ştiţi că într-adevăr, acest piure are o savoare aparte. Dacă nu aveţi la îndemână unt şi smântână, puteţi folosi lapte rece şi câteva linguri de ulei încins.
Servim piureul cald, ca garnitură pentru aproape orice carne. Eu am avut pulpe de pui la tavă, fripte în bere. Un deliciu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu