Vizitatori online

Invisible

luni, 13 septembrie 2010

Mix de legume pentru iarna

Acest amestec de legume este absolut universal, putând fi folosit atât la ciorbe/supe cât şi la orice preparat prin care înţelegem felul doi. Cum de la un timp încoace m-am înamorat iremediabil de măria lor legumele, nu am ratat ocazia de a conserva acest mix din câteva legume pe care le aveam prin frigider, gândindu-mă ce bine îmi vor prinde la iarnă, când voi dori să prepar ceva rapid şi gustos!
Am folosit:
1. Legume (morcov, pastarnac, ardei capia, ardei gras, gogosar), cate o jumatate de kilogram din fiecare (in cazul meu au fost cantitati aproximative)
2. 1 telina cu tot cu frunze
3. 1-2 kg rosii decojite si taiate cubulete.
Eu am tocat la robotul de bucatarie toate legumele, dupa care le-am amestecat bine.
Am adaugat si o lingura de sare mare (puteti adauga sare sau nu, este optional). Daca nu aveti robot, merge foarte bine si daca tocati legumele folosindu-va de un cutit, singurul inconvenient fiind acela ca dureaza mai mult.
Fierbeti in sistem bain-marie borcanele si le folositi dupa nevoie si placere, aproape la orice preparat!
Este un mix foarte bun si foarte usor de facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu