Vizitatori online

Invisible

joi, 9 septembrie 2010

Spaghettini cu pui si busuioc


Pentru iubitorii pastelor, aşa cum sunt eu şi fiul meu, aceasta este o combinatie extraordinară de ardei dulci, pui suculent si busuioc!

Aveţi nevoie de:
- 2 linguri de ulei de măsline
- 3 ardei roşii sau galbeni, curăţaţi de seminţe şi tăiaţi în felii subţiri (eu am avut doi roşii şi unul galben)
- 250 g ciuperci, tăiate în felii subţiri
- 1 ceapă (verde ar fi mai bună), tăiată în rondele subţiri
- 2 căţei mari de usturoi, tăiaţi în rondele
- 1 linguriţă oregano uscat
- 300-400 g piept de pui sau pulpă superioară (de fapt, ce cantitate aveţi şi cât vă place), tăiat în felii subţiri
- 400 g spaghettini (spaghete italieneşti din grâu integral sau româneşti, de care aveţi la îndemână)
- 1 lingură busuioc uscat.
Procedaţi astfel:
- încingeţi uleiul într-o tigaie încăpătoare, la foc potrivit şi adaugaţi carnea, pentru a se căli puţin.
- după ce carnea s-a rumenit, adăugaţi dintr-o dată toate legumele: ardeii, ciupercile, ceapa, usturoiul şi oregano, şi căliţi 8-10 min, amestecând de câteva ori. Deşi reţeta nu specifica asta, eu am adăugat peste legume o jumătate de cană de apă caldă, pentru a se înăbuşi legumele bine.
- între timp, fierbeţi pastele fainoase într-o cantitate mare de apă clocotită, cu puţină sare, conform instrucţiunilor de pe ambalaj (aveţi grijă să rămână "al dente", adică să nu fie foarte fierte, ci un pic mai tari). Strecurati pastele, pastrand 2-3 linguri din apa în care au fost fierte.
- adaugaţi apa de la pastele fainoase în amestecul cu ardei şi amestecaţi bine; când sosul a scăzut şi este legat, stingeţi focul.
- puneţi pastele făinoase într-un vas încăpător, adăugaţi sosul peste acestea şi jumătate din busuioc, după care asezonaţi cu sare şi piper.
- amestecaţi bine pastele pentru a se îmbiba bine spaghetele cu sosul, presăraţi busuiocul rămas şi serviţi imediat.
Sunt absolut delicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu