Vizitatori online

Invisible

joi, 16 septembrie 2010

Supă de fasole şi praz



Pentru această delicioasă supă avem nevoie de:
1. 500 g fasole uscată (pe care am opărit-o în prealabil într-un litru de apă la care am adăugat 2 linguriţe de bicarbonat de sodiu)
2. Legume (3 cepe, 1 ardei gras şi 1 capia, 4-5 roşii, 2 morcovi, 2-3 fire de praz)
3. Ulei.

Procedăm astfel:
- după ce am opărit câteva minute fasolea (am lăsat-o să clocotească cu bicarbonatul de sodiu iar apoi am spălat-o în 3-4 ape);
- punem la fiert într-o oală cam 3-4 litri de apă, fasolea opărită şi 3-4 linguri de ulei;
- spălăm şi tocăm legumele (fără praz şi roşii) cubuleţe sau cum dorim, după care le adăugăm peste fasole, pentru a fierbe cu totul;

- separat, într-o tigaie, călim prazul (tăiat rondele) în 2 linguri de ulei şi adăugăm roşiile decojite şi tăiate cubuleţe;

- adăugăm în sosul format din praz şi roşii 2-3 foi de dafin şi asezonăm cu sare şi piper;

- când sosul s-a legat şi a scăzut, stingem focul;
- după ce fasolica şi legumele au fiert, adăugăm peste supă sosul de roşii şi mai fierbem câteva minute, apoi stingem focul.

Servim cu salată de roşii şi castraveţi. Este absolut delicioasă!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu