Vizitatori online

Invisible

miercuri, 8 septembrie 2010

Salată de toamnă


Aceasta salată nu este neapărat de toamnă, putând fi consumată în orice perioadă a anului, dar eu am numit-o aşa deoarece cuprinde în compoziţia ei primii castraveciori muraţi pe care i-am conservat în vara ce abia a trecut. Este un preparat delicios, care are la origine ca ingredient principal pieptul de pui fiert, însă eu sunt într-o perioadă "fără carne" şi am preferat în această reţetă să folosesc fusilli (paste făinoase spiralate).

Avem nevoie de:
1. 150-200 g paste făinoase (de care dorim, mai puţin spaghete, desigur)
2. 1 cutie porumb dulce
3. 1 cutie ciuperci feliate
4. 150-200 ml maioneză
5. 3-4 castraveciori muraţi.

Procedăm astfel:
- facem maioneza din: 100-150 ml ulei, 1 gălbenuş de ou fiert şi unul crud, 1 lingură muştar, sare şi piper după gust.
Mixam totul adăugând din când în când ulei, dar şi câte 1-2 picături de apă, pentru ca maioneza să nu se taie şi să se omogenizeze frumos. După ce am facut maioneza, o dăm la rece.
- fierbem pastele, conform incidaţiilor de pe ambalaj (cam 8-9 minute), le scurgem şi le lăsăm deoparte.
- tăiem castraveciorii cubuleţe sau rondele subţiri şi îi stoarcem de surplusul de oţet.
- amestecăm toate ingredientele: porumbul scurs de sucul în care a fost conservat, ciupercile, pastele, castravetele şi maioneza.
Asezonăm şi dăm la rece.
Se poate servi imediat, fiind o variantă uşoară pentru orice moment al zilei. Sper să vă placă.

P.S. - dacă dorim să facem această reţetă cu piept de pui în loc de paste, este foarte simplu! Fierbem un piept de pui şi îl tocăm mărunt, adăugându-l în compoziţia de salată. Este mult mai gustoasă această variantă, datorită aportului de proteine, trebuie să recunosc! Dar putem să folosim şi pastele alături de carnea de pui, de ce nu? Limita este doar cerul!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu