Vizitatori online

Invisible

sâmbătă, 31 iulie 2010

Bomboane gen "Bounty"











Aceasta reteta am gasit-o in "bucataria lui Teo", blog pe care am gasit o multime de retete minunate, si unde aparea sub forma de ciocolata Bounty. Pentru ziua fiului meu am preferat sa fac aceasta reteta sub forma de bomboane, care au fost apreciate din plin.
Avem nevoie de:
1. 200 ml frisca lichida
2. 200 gr. fulgi de cocos
3. 200-300 gr. ciocolata de menaj sau cu lapte
4. 1 cana de zahar (85-100 gr.)
5. 50 gr unt.
Se procedeaza astfel: intr-o craticioara se topesc untul, frisca lichida si zaharul, la foc mic. Se amesteca tot timpul, pana se topeste zaharul. Se stinge focul si se adauga fulgii de cocos. Se indinde compozitia intr-o tava si se niveleaza (sa aiba cam 2 cm grosime). Se da tava la rece (eu am dat-o la congelator), dupa care se formeaza bilute din compozitie, cu mana, pe care eu le-am dat prin ciocolata topita (pe baie-marie, cu un adaos de 2 linguri de ulei). Se presara apoi cocos peste bomboane si se dau iar la rece. Sunt foarte gustoase si exact cu gustul faimoasei ciocolate bounty.
Eu am ramas fara ciocolata la un moment dat si am dat cateva bomboane si prin cocos. Au avut gust aproape de celebrele Raffaello.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu