Vizitatori online

Invisible

duminică, 11 iulie 2010

SPAGHETE.... din cele mai bune









Buna! Fiul meu, Antonio, este innebunit dupa spaghete, desi nu are origini italiene. Daca ar manca zilnic aceste "paie" - cum le denumeste sotul meu -, ar fi foarte fericit. Aseara am gatit in 10-15 min. spaghete cu legume si sunca presata (ca asta aveam prin casa). Pentru aceasta reteta ultrarapida, avem nevoie de:
1. Spaghete
2. Ceva carne (carne tocata, sunca presata - cum a fost cazul nostru, salam, carnaciori, cabanos, costita afumata sau fleica, chiar si conserva de carne, adica... cam orice fel). Eu am folosit si soia granule ori ciuperci feliate, cand am dorit spaghete de post, si au fost foarte bune.
3. Legume (2 cepe, 1 ardei, 1 morcov, 2 rosii, usturoi)
4. Cascaval sau branza - pentru ras deasupra spaghetelor.
5. 2 linguri de pasta de tomate, dizolvata intr-o cana de apa calduta.
Se procedeaza astfel: se fierb spaghetele al diente, adica nu foarte fierte, ci usor tari (noi asa le preferam, dar le puteti fierbe dupa gustul propriu). Legumele se taie cubulete si se calesc intrt-o cratita, dupa care se adauga si carnea, taiata, de asemenea, cubulete. Se caleste amestecul, dupa care se adauga rosiile decojite si taiate tot cubulete. Peste toate acestea se adauga pasta de tomate, desfacuta in cana de apa. Se continua fierbere inca 5-8 minute, la foc mare, pana se leaga sosul. Se adauga sare, piper sau alte condimente, dupa gust, iar cu 1 minut inainte de a stinge focul, se adauga 2-3 catei de usturoi, zdrobiti.
Se aseaza in farfurie spaghete, sosul pe deasupra si se presara cascaval sau branza cand sunt fierbinti, pt. ca branza sa se topeasca putin (noi amestecam din prima sosul cu spaghetele, pentru a fi mai gustoase). Daca va place, puteti presara si patrunjel tocat. Aceste paste au fost o nebunie, care s-a consumat rapid, impreuna cu aprecierile degustatorilor. Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu