Vizitatori online

Invisible

joi, 1 iulie 2010

Mancarica cu pastai delicioasa



Buna, din nou! Este f. buna ideea cu acest blog pt. ca ma obliga sa gatesc mai des, ceea ce nu prea s-a mai intamplat in ultimul timp. Pentru ca militez pentru bucatele gatite in casa, cat mai sanatos, va propun o reteta banala, dar foarte gustoasa. Personal prefer legumele carnii, insa am ales calea de mijloc, pt. a-i multumi pe toti. Soacra mea mi-a trimis cativa pumni de fasole verde pastai-fideluta, din cea mai buna, cativa morcovi si patrunjel proaspat, drept pt. care, am decis sa le gatesc. Asadar, ne trebuiesc urmatoarele:
1. 1 piept de pui (se poate si fara)
2. aproximativ 250-300 gr. fasole pastai
3. 1-2 morcovi
4. 2 linguri pasta de tomate
5. 3-4 fire de ceapa verde sau 2 cepe de marine medie.


Fasolea trebuie taiata la extremitati (pt. a indeparta coditele), si fractionata in 1-2 bucati pastaia, dupa cum va place. O spalam in 2-3 ape, dupa care o aruncam intr-o cratita in care clocotesc 2 litri de apa cu sare.O lasam sa fiarba 10-15 minute, dupa nevoie (o vom testa daca este destul de fiarta), dupa care scurgem apa si o lasam la racit. Putem face aceasta operatiune in timp ce pregatim celelalte ingrediene, astfel: taiem pieptul in bucatele potrivite, dezosat sau nu (eu il prefer fara os) si il aruncam in cratita incinsa cu 2-3 linguri de ulei (mie nu imi place prea grasa mancarea). Cand carnea s-a albit si s-a calit usor, aruncam legumele si 1/2 cana de apa.


Dupa ce s-au inmuiat legumele (3-4 minute...maxim)se adauga pasta de tomate desfacuta cu o cana de apa calda.



Dupa cateva clocote, adaugam pastaile si asezonam cu sare sau piper (eu nu adaug piper).
Mai lasam la fier pret de cateva minute, pana se leaga sosul (acesta trebuie sa capete consistenta si sa acopere pastaile. Cand incepe sa scada se stinge focul si se presara cat mai mult patrunjel proaspat (ii da preparatului o aroma divina). Se serveste cu voie buna si...eventual...un pahar de bere...
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu