Vizitatori online

Invisible

marți, 10 august 2010

Placinta cu branza rapida















Aceasta placinta am invatat sa o fac de la nasa mea, care ne rasfata cu ea de fiecare data cand o vizitam de Lasatul secului. Reteta este mai mult decat simpla iar executia aproape o joaca de copil. Este o placinta sarata, intrucat nu adaug zahar in compozitie (vreau sa fie ca placinta din patiserii), dar cine o prefera dulce, poate adauga o cana de zahar in umplutura.
Avem nevoie de:
1. 1 pachet foi de placinte din comert
2. 8 oua
3. 300-500 gr branza de oaie sau de vaca (oaia este preferabila)
4. margarina pentru uns foile
5. 1-2 plicuri cu zahar vanilat, daca preferati (eu nu adaug, pentru ca mi se pare ca vanilia merge la ceva dulce, iar asta e o placinta sarata).
Pentru umplutura procedam astfel:
- dam branza pe razatoare
- batem oualele (in poze apar 6 dar in final am avut nevoie de 8) cu un tel sau cu furculita si adaugam branza.
- foile de pacinta le dezghetam si le intindem.
Cum facem efectiv placinta:
- se ia fiecare foaie si se unge cu margarina, se pune cu lingura umplutura intr-un capat, de-alungul foii, dupa care aceasta se ruleaza.
- intr-o tava unsa cu margarina asezam rulourile unul langa celalat, pana ce terminam toata umplutura si toate foile. Ungem placinta cu margarina (cazul meu) sau cu un iaurt simplu.
- dam tava la cuptor, la foc mic spre mediu, aproximativ 30-35 minute. Placinta o scoatem din cuptor in momentul in care foile incep sa se arda pe margini.
- o lasam putin in tava, apoi o taiem bucati si servim.
Eu am avut o branza mai sarata asa ca am fost nevoita sa pudrez placinta cu zahar pudra. De asemenea, daca doriti ca placinta sa fie dule, adaugati zahar (1 cana) in umplutura de branza si ou, si 1-2 plicuri cu zahar vanilinat. Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu