Vizitatori online

Invisible

joi, 26 august 2010

Snitele de pui aromate


Din seria reţetelor rapide şi gustoase, va propun acest pui delicios, cu un gust deosebit de ceea ce înseamnă şniţelul românesc. Am fost inspirată să încerc acest preparat de Laura Adamache, care a postat o reţetă de pui cu iaurt. Eu am ales o variantă personală, care a ieşit foarte gustoasă, întrucât am folosit condimentele care îmi plac.
Am avut nevoie de:
1. 1 piept de pui feliat
2. 100-150 ml iaurt
3. 2 ouă
4. 2 linguri ulei de măsline
5. 2 linguri sos de soia
6. 1 lingură muştar
7. condimentele care merg cu pui: sare, tarhon şi usturoi
8. susan sau făină pentru prăjit.

Procedăm astfel:
- feliile de pui le mai batem puţin cu ciocanul de şniţele, dacă sunt prea groase, după care se sărează.
- se face sosul pentru marinat, din: iaurt, ulei, sosul de soia, muştar şi condimente (punem câte un praf, după gust).
- se aşează puiul în marinată şi se dă la rece 30 min.-1 oră.
- după ce s-a marinat puiul, îl prăjim în uleiul încins, la foc mediu. Scurgem de surplusul de marinată bucăţile de carne şi le dam mai întâi prin făină, apoi prin ou bătut, iar în final prin susan (sau făină, dacă nu vă place susanul) .
- se scot şniţelele pe un şerveţel de hârtie, pentru a absorbi surplusul de ulei.
Servim aceste şniţele cu cipsuri de cartofi, pentru a fi dăzmăţul complet! Sunt fooooooarte aromate şi fragede, fragede!
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu