Vizitatori online

Invisible

marți, 19 octombrie 2010

Pasteta din carne de pui cu branza

Din ce am înţeles eu din reţeta de pasteta de pui explorând internetul, aceasta ar trebui să fie o pastă care se coace sub forma unui chec aperitiv, însă această reţetă pe care o redau mai jos am găsit-o într-un număr mai vechi al revistei "Avantaje" şi nu prea seamănă cu ce am văzut la alte gospodine. În fine, eu vă dau această reţetă pentru că este deosebit de gustoasă şi foarte uşor de digerat.

Aveţi nevoie de:
1. 2 linguri de ulei
2. 1 ceapă
3. 450-300 g carne tocată de pui
4. 2 căţei de usturoi
5. 250 g dovlecei
6. 150 ml suc de roşii sau 2 linguri de pastă de tomate
7. 1 conservă de 400 g rosii decojite
8. 250-300 g paste făinoase (de care aveţi)
9. 125-150 g branza Gruyere sau branza topită rasă (eu am folosit o telemea de oaie mai cremoasa)
10. condimente (1/4 lingurita scorţişoară, 1 lingură boia de ardei, 1 lingură făină, 1 linguriţă oregano).

Procedaţi astfel:
-Incingeţi uleiul într-o tigaie şi prăjiţi ceapa tăiată mărunt, până ce se înmoaie.
- Adăugaţi carnea şi usturoiul pisat şi prăjiţi amestecând timp de 3 minute.

- Adaugaţi scorţişoara măcinată, boia de ardei, făina, dovleceii tăiaţi felii, sucul de roşii, roşiile tăiate mărunt, oregano şi asezonaţi.

- Lasaţi sa dea în clocot, acoperiţi şi lăsaţi să fiarbă timp de 10 minute.

-Între timp, fierbeţi pastele făinoase într-o oala mare cu apă şi jumătate linguriţă de sare, după intrucţiunile de pe ambalaj.

- Strecuraţi şi amestecaţi pastele făinoase cu sosul pregatit din tochitură.

-Mutaţi într-un vas pentru gratinat şi ornaţi cu brânză rasă.

Puneţi în cuptorul preîncălzit la temperatura mare, până ce se rumeneşte şi apar bule la suprafaţă.

Este o variantă minunată pentru o cină rapidă şi uşoară. Merită încercată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu