Vizitatori online

Invisible

marți, 26 octombrie 2010

Şniţel Milanez

Deşi încerc să gătesc cât mai sănătos, din când în când îmi mai calc pe inimă şi mai pregătesc şi feluri de mâncare mai puţin dietetice, aşa cum sunt prăjelile. Copiii mei adoră şniţelele de pui (cine nu?) şi mă bat la cap să le mai fac câte o porţie, măcar ocazional. Aşa că am cedat, şi am mai prăjit o rundă de şniţele - milaneze de această dată - (nu prea multe însă), care au ieşit păcătos de gustoase, drept pentru care le recomand şi eu mai departe.
Avem nevoie de:
1. felii cât mai mari dintr-un piept de pui zdravăn
2. 100 g făină
3. 100 g pesmet
4. 2 ouă
5. 100 g caşcaval
6. condimente: sare, piper, praf de usturoi (sau 2 căţei de usturoi pisaţi) şi pătrunjel.
Procedăm astfel:
- dezosăm pieptul de pui, îl spălăm şi îl tăiem în fâşii, cât mai mari posibil, după care îl aşezăm între două folii de plastic şi îl batem cu ciocanul de şniţele;
- după ce am bătut pieptul de pui, îl asezonăm cu sare şi piper;
- batem bine cele două ouă, radem caşcavalul şi îl amestecăm cu usturoiul, pătrunjelul şi pesmetul, punem făina într-o farfurie întinsă;
- dăm fâşiile de pui prin făină, apoi prin ou, iar apoi prin amestecul de pesmet şi caşcaval, presând carnea pe ambele părţi, pentru a se imprima bine amestecul, după care prăjim carnea în ulei încins, la foc mediu;
- după ce şniţelele s-au rumenit bine pe ambele părţi, le scoatem cu o spatulă pe o farfurie pe care am aşezat un şerveţel, menit a absorbi excesul de ulei;
Servim aceste şniţele foarte aromate cu cartofi prăjiţi acoperiţi cu telemea rasă, pentru ca dăzmăţul culinar să fie complet.
În spiritul comercial, v-aş recomanda alături şi un pahar de Coca-Cola, însă eu nu o fac! Încercaţi aceste şniţele milaneze pentru că sunt deosebit de gustoase şi merită efortul, măcar din când în când. Poftă bună!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu