Vizitatori online

Invisible

duminică, 3 octombrie 2010

Bomboane cu cocos


Avem nevoie de:
1. 1/2 pachet unt
2. 125 g zahar pudra
3. 100 g lapte praf
4. 1 vanilie
5. 150 g nuca de cocos
6. 50 g alune de padure.


Procedăm astfel:
- amestecăm bine untul moale (la temperatura camerei) cu zahărul pudră până ce zahărul s-a topit iar compoziţia devine o cremoasă;


- adăugăm apoi laptele praf, nuca de cocos şi vanilia (eu am folosit un plic de zahăr vanilat, pentru că mi-a părut prea moale compoziţia), după care omogenizăm bine;



- dacă vi se pare prea moale crema de cocos pentru a forma bomboanele, mai adăugaţi un praf de nucă de cocos şi chiar puteţi da compoziţia la congelator câteva minute;



- formaţi bomboanele cu ajutorul unei linguriţe şi introduceţi în mijlocul fiecăreia câte o alună de pădure (dacă alunele sunt crude, prăjiţi-le într-o tigaie 1-2 min. sau băgaţi-le la microunde);



- daţi bomboanele astfel formate prin nucă de cocos (eu am avut multicoloră) şi aşezaţi-le pe un platou;


- daţi bomboanele de cocos la frigider câteva ore, după care le puteţi servi.

Aceasta reteta am gasit-o pe internet, dar nu mai retin pe blogul carei gospodine (oricum ii multumesc mult!). Le-am incercat - întrucât iubesc cocosul - si vă garantez că sunt foarte bune şi uşor de făcut. Merita incercate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu